sobota, 26 maja 2012

Słuchajcie chciałam wam podziękować za taki OGROM wejść . Dla mnie to jest szok jak w tak nie długim czasie tyle was się tutaj zebrało . Dziękuję że komentujecie , dodajecie się do obserwujących i bierzecie udział w ankiecie. To dla mnie jako autorki wiele znaczy, bo w komentarzach możecie pisać swoje zastrzeżenia i tak dalej, a gdy dodajecie się do obserwujących wtedy wiem że to czytacie, a więc WIELKIE DZIĘKI ♥ I jeszcze chciałam tylko wspomnieć że nie wiem kiedy mi się uda dodać kolejny rozdział . Jeśli znowu będą mnie przyjaciółki tak nalegać aby szybciej dodać to może dodam ale znowu mam dużo nauki i poprawiania w tym tygodniu także nic nie obiecuję . A teraz zapraszam do czytania Rozdziału Jedenastego . Roni ♥

I oczywiście wchodźcie na blog mojej przyjaciółki dodała nowy rozdział jeśli ktoś czyta to od razu informuję :) : http://dance-with-life.blog.onet.pl/

Aha i tak przy okazji jeżeli macie facebook'a to wbijajcie na tą stronkę : klik :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz